Jag & syrran tog en tur igår med Hero. Cyklade halva vägen var . Jag började cykla så var helt slut när jag skulle rida Hero..Började iaf att skritta han &  efter en syund tog jag även lite trav & galopp! Han var duktig , skuttade inte lika mycket med bakbenen idag som igår då vi red inne i ridhuste & det var första gången också.Så kan säga att var nöjd med han:) 
Senare på kvällen grillade jag, pappa & syrran lite. Som vanligt höll pappa för grillningen & syrran för potatis & såsen . Det var helt okej tycker jag. 
 
Idag red Amanda med Linnea då hon kom hit med Angel sin ponny. Det gick bra & de fick inget regn på sig. Jag  var med pappa inne i stan & vi handlade lite foder åt hästarna sen var jag hemma hos Mamma en stund. När vi kom ut igen körde pappa in syrran till Mamma för hon skulle sova där inatt. Själv tog jag hand om hästarna & sen åt jag & pappa lite mat , nu sitter vi framför TV:n & kollar lite 
 
Bjuder på en bild från studenten ! ;)
 

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej