Vaknade lite över åtta & hela jag var helt genomsur, Ändå hade vi båda fönstrerna öppna  i rummet så det blåste rätt in. Var skönt hela natten ända till solen började skina in rätt på mig :/ Jag gick iaf upp!! 
Tog tog på mig ett broderat besht linne & en tjol/shorts med små blommor på, Lätt klädsel för dagen då det är JÄTTEVARMT och skönt ute. 
Jag tog mig en cykeltur mot hagen för att kolla till hästarna  & trodde de va där de bruka stå hänga  den här  tiden på morgonen , men ike inga hästar där. Blev lite orolig ett ögonblick till jag insåg att de är nog på andra sidan bäcken & det var sant.Cyklade runt & gick in & myste lite med dom innan jag återigen cyklade hem & gjorde lite frukost. 
 
Efter frukost tog jag & städdade inne i de två hallarna klipte gräset i trädgården & sen fixade jag i stallet lite så vi kan hämta in hästarna runt lunch tid. så de kan villa några timmar innan jag ska rida Hero i skogen med några kompisar från Viebäck vid 19-tiden :) 
 
 
Här kommer lite bilder från båder gårdagen & dagen :) 
Pussgrisen imorse :) 
 
Hero redo för skoning , från igår :) 
 
 
 
 
 
 

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej