MÅNDAG !
Efter frukosten vså gick vi ner till sjön & badade med kusinerna då det var VARMT ute. Alla badade utom Amanda. Det var jätteskönt i vattnet så kusinerna badade länge. Jag & syrran solade undertiden. Efter någon timme gick vi upp & bytte om för att Farmor kom & hämtade oss, vi skulle åka till henne & käka lunch. Blev kukling & potatis.
Senare på  kvällen/eftremiddagen så myste vi lite med hästarna i stallet innan vi  käkade kvällsmat. 
 
IDAG TISDAG ! 
Hämtade hem hästarna från hagen klockan halv tolv för hovslagaren  skulle komma mellan klockan 11:30-12:00. Han skulle sko både Flash & Hero & det gick bra, Han var klar efetr 2 h & då gick jag in till kusinerna & syrran som gick in lite innan mig för att fixa lunch till oss. 
 
Senare på kvällen/eftermiddagen gick vi bort till ridhuset där vi red lite dressyr, gick verkligen toppen för både mig & syrran. Verkligen nöjd med pollen &  TAGGAD till Fredag då jag ska rida lektion för Åsa lindfors.  Kusinerna kollade när vi red & tyckte nog att det var rätt så  kul att kolla på. 
 
 

Liknande inlägg

1 kommentarer

Silke

08 Jul 2014 20:52

Härligt :)

Kommentera

Publiceras ej